al-fatihah
Monday, March 14, 2011 ❖ 11:00 PM | 0 Comment [s]

salam takziah buad family arwah amer iskandar dan ibunya.
 al fatihah .
 kawan . sekarang kawan kita yang amer suka usik korang dah tade tau tau .
 dye dah pergy tinggalkan kita semua .
sumpah tak sangka lhaa .dye pergy cepat macam tuh sekali tahuk.
 12 / 03 / 2011 ( sabtu ) - 3 pagy .
 kemalangam 1 family kat pagoh johor .
 sumpah sedey 
 aku dapat berita pon dary mama aku .

mama : amer anak cik lili da meninggal dunia  
 aku : bila ? bila dengan sape ? naik ape ? ( tergamam )
 mama : pagy tady .xcident 1 femily 
 me : ya allah .

 time toh aku tatau lgy yang ibu dye pon pergy jugakk .
  then dapat dry text dary anis 

 anis : sape meninggal ?
 me : mama aku cakap ,amer anak dye 
 anis : aik .dorang cakap cik lili 
 me : ya alla ( mengucap ) inallilah 
 - dalam haty aku tak kan dua dua pergy kodd -

 then aku pon sabar jela.
 walopon dye tade kaitan gan aku langsung .
 tpy aku rase dye pergy begitu cepat .
 ibu dye pon pergy begitu cepat jugak .

 mungkin allah lebih sayang kan dye dan ibunya 
 family yang lain 
 now dekat hospital johor .

 YA ALLAH KAU PANJANG KAN LHA ANGGOTA KELUARGA NYA YANG LAIN

 TO FAMILY DYE : BUAD BERSABAR YAW 

 AL - FATIHAH


| Newer Post

Welcome Note

Assalamualaikum Im FazyraZulkifli and Yusoff Fahami Heart..
Im totally In realtionship and Ilove Mycouple forever. Now Im Waiting For Result Spm .

Facebook
Twitter
Blogskins







Let's Talking here!

Put Yout Shoutmix Or Cbox Code Here



❤ Muhammad Yusoff Bin Muhammad Fahami ❤
❤ Forever Nynafly ❤
❤ Forever Ashaaziz ❤
❤ Forever Anysnabilah ❤
❤ Forever Farahdyla ❤


Template Designer: FazyraZulkifli
Editor: The Owner FazyraZulkifli
Other: