Ya Allah Selamatkan Kami
Tuesday, February 19, 2013 ❖ 5:17 PM | 0 Comment [s]

Ya Allah , kenapa harus jadi begini . Hmm tak mengapa lah mungkin tak ada jodoh . Tapi kenapa sekarang ? Ya Allah sesungguh perpisahan itu amat menyakitkan , Tidak dinafikan aku terlampau sayangkan dia , Mungkin ini satu dugaan yang amat besar untuk aku terima , Tak apalah aku lepaskan kau , Tapi aku hari hari doa agar kita bertemu kembali , Kau paling special dalam hidup aku Yusoff , Cinta kita yang kita bina hancur macam tu aje . Ya Allah kau kuatkan hambamu ini untuk menghadapi harian seterusnya . Aku harap aku oneday kau akan cari aku balik and tunaikan segala janji kau . Aku amat menyanyangi and mencintai kau . Aku takboleh nak cakap apa apa dah . Sesungguhnya Allah itu lebih berkuasa menentukan segalanya . Melupakan seseorang yang kita amat cintai dan amat kita sayangi bukan mudah. Cinta aku dekat kau terlalu besar, Dalam keadaan ini aku belajar apa yang kau mintak , Aku harap aku dapat perbaiki diri aku setelah macam macam berlaku dekat hubungan kita. Hmmm tak apalah aku tak akan putus berdoa agar kita ditemukan semula suatu hari nanti apabila masing masing dah pegang diploma. Insyaallah . Amin.

Semoga Allah Panjangkan Jodoh Kami
Iloveyou and Foreveryou
Mohammad Yusoff Bin Mohammad Fahami 
09102012



Older Post | Newer Post

Welcome Note

Assalamualaikum Im FazyraZulkifli and Yusoff Fahami Heart..
Im totally In realtionship and Ilove Mycouple forever. Now Im Waiting For Result Spm .

Facebook
Twitter
Blogskins







Let's Talking here!

Put Yout Shoutmix Or Cbox Code Here



❤ Muhammad Yusoff Bin Muhammad Fahami ❤
❤ Forever Nynafly ❤
❤ Forever Ashaaziz ❤
❤ Forever Anysnabilah ❤
❤ Forever Farahdyla ❤


Template Designer: FazyraZulkifli
Editor: The Owner FazyraZulkifli
Other: