Ya Allah Bantu Hamba Mu :(
Saturday, May 11, 2013 ❖ 11:40 PM | 0 Comment [s]


Assalamualaikum , dah lama benoo rasanya tak update status nie , Tengok tuh postnya tajuk pon dah sedih kan , Okeyy , nak cerita nie dimulakan dengan Bismillah , The first things start from 8 Mei 2013 , My Yusoff pergi Indonesia gan ibu tersayangnya , Tinggal aku sebulan di Malaysia , Aku ni bukan jenis yang kuat nak hadap benda macam nie , Ya Allah , Takmengapa , bila dia dah selamat sampai dia pakai num sana and start BBm gan aku untuk 3 Hari , Walaupun jauh hati kiteorang selalu dekat , Time tuh aku menangis kegembiraan sebab dia BBm aku , Ingat juga dia dekat aku , Aku pun tak berhenti henti ucap syukur , Terima kasih Ya Allah semua kejadian dengan izinmu , And the second things , Semalam kiteorang lost contacs , Last contacs gan dia pun lepas Solat Zohor , Lepas tuh terus tade khabar sampai sekarang , Ya Allah dia delete aku from BBm , Wechat , Apa yang berlaku sebenarnyaa , Aku pelik dia jadi macam nie , Bantu hamba mu Ya Allah , Apa sebenarnya yang berlaku dengan hubungan kami ? Adakah seseorang nak hancurkan hubungan kami ? Adakah seseorang buatkan engkau lupa padaku ? Adakah kau telah berkahwin disana ? Ya Allah hamba bermohon walauapa pun yang terjadi , engkau tunjukkan lah pada hamba , Hamba tak kuat melalui seorang diri ,  Kembali pulihkan hubungan yang hamba telah bina 9 Bulan ini Ya Allah , Kalau dia bukan jodoh ku , Kau buatkan mulutnya supaya berterus terang , Ya Allah , sampai bila lagi hamba perlu begini ? Hamba seorang insan yang lemah . Mungkin aku buat salah padamu sayang terlalulu besar , tapi kenapa perlu berdiam ? Buka mulut dan suarakan apa yang terpendam , Tapelaa sayang , Iwill waiting for you , Iloveyousomuch Sayang , Imiss your voice , Your hug , Your kiss , Kalau ade masa nanty call yea , Tolong jujur padaku apa yang telah berlaku sebenarnya . Take care Sayang .


Ya Allah Satukan Hati Kami Bagaimana Kau Satukan Hati
Adam dan Hawa.
Bahagiakan Kami Hingga Ke Akhir Hayat.
Selamatkan Hubungan Kami .
Iloveyousomuch Sayang Yusoff Fahami .


Older Post

Welcome Note

Assalamualaikum Im FazyraZulkifli and Yusoff Fahami Heart..
Im totally In realtionship and Ilove Mycouple forever. Now Im Waiting For Result Spm .

Facebook
Twitter
Blogskins







Let's Talking here!

Put Yout Shoutmix Or Cbox Code Here



❤ Muhammad Yusoff Bin Muhammad Fahami ❤
❤ Forever Nynafly ❤
❤ Forever Ashaaziz ❤
❤ Forever Anysnabilah ❤
❤ Forever Farahdyla ❤


Template Designer: FazyraZulkifli
Editor: The Owner FazyraZulkifli
Other: